תכנון והקמת מתקני משחק וכושר זה המומחיות שלנו

השאירו פרטים לקבלת יעוץ והצעת מחיר

    מתקני אקסטרים לגני שעשועים ופארקים

    גני שעשועים ומתקני כושר לפארקים הם מקום נפלא בו גם ילדים וגם מבוגרים יכולים לשחרר מעט מרץ. מעבר לכך, בני נוער רבים משתמשים בגני שעשועים ופארקים כמקום מפגש שבו הם יכולים לדבר, לשחק וליהנות יחד. החל ממועצות, בתי ספר וכן מוסדות וארגונים אחרים – מוזמנים לפנות אל חברת גילגל מתקני משחק בע”מ. חברה זו מתמחה בהקמה ובהתקנת מתקנים מסוגים שונים לגני שעשועים ופארקים. עובדיה של החברה מציעים ליווי מלא – החל משלב יצירת הקשר באתר או בטלפון ועד שלב ההתקנה וההקמה.

    מתקני אקסטרים כחלק ממהפכת איכות החיים

    בכל 10-20 שנים מתחלפת לה מהפיכה אחרת הנכנסת לחיינו. היום אנו עדים למהפכת איכות החיים שבה כל אחד רוצה להיראות טוב יותר, צעיר יותר ולהיות בריא יותר. בהתאם, מסביב לנו ניתן לראות יותר ויותר אנשים רוכבים על אופניים ירוקים, עושים כושר, לוקחים תוספי תזונה ואף משקיעים בתזונה נכונה ואורח חיים בריא. במקביל, נדגיש כי שיפור המודעות בקרב הקהל נוצר לאור היוזמה של עיריות ורשויות מקומיות; מוסדות המבקשים להתקין מתקני משחקים אקסטרים בגני שעשועים ופארקים בתוך הערים. אין ספק, עובדה זו מעודדת את התושבים לצאת מהבית, ליהנות ולעשות כושר בחוץ.

     

    האם צריך השגחת מבוגר?

    אכן, מתקני אקסטרים רבים מותקנים בגני שעשועים בהם יכולים להימצא גם ילדים. בהתאם, רצוי שתהיה השגחת מבוגר על ילדים קטנים העולים על מתקני האקסטרים. אמנם לכל מתקן יש את הגיל המינימלי שלו לשימוש – אך הערנות של ההורים עשויה למנוע אסון. זאת ללא קשר לכך שהמתקן עצמו וההתקנה שלו צריכים להיות תחת תקני הבטיחות של מכון המתקנים הישראלי.

     

    האם גם מבוגרים יכולים להשתמש במתקני שעשועים לחיטוב ושיפור הכושר הגופני?

    לא כל אחד יכול לאפשר לעצמו להירשם לחדר כושר. מעבר לכך, רבים מאתנו מתקשים להתמיד ולהיות חלק ממסגרת. במילים אחרות, אנשים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד, אוהבים לעשות ספורט בלי להיות תלויים בהתחייבות מסוימת כמו למשל במסגרת חדר כושר. על כן הם עושים ג’וגינג בעיר, ריצה, משחקים כדורגל/כדורסל. כל זאת, כאשר בשנים האחרונות אנו עדים גם לאנשים רבים, אפילו בגיל מבוגר יותר, המשתמשים במתקני האקסטרים שבגני השעשועים והפארקים על מנת לעשות כושר ולחטב את הגוף בעצימות נמוכה.

    כדי להתקין בעיר שלכם מתקנים איכותיים ובטיחותיים, יש לפנות אל חברת גילגל מתקני משחק בע”מ; חברה המחזיקה בניסיון משמעותי בתכנון, יבוא ובהקמתם של מתקני משחק ומתקן ספורט לילדים לפארקים.

    מחפש מתקנים איכותיים?

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם




      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט