09-9741880

פרוייקטים

פארק המקפצה, תל אביב

פארק המקפצה הממוקם בת"א מציע חווית משחק יחודית לילדים ולמשפחות. מתקני העץ מסוג רוביניה נותנים עיצוב חם טבעי ואסתטי המשלבים את הטבע בתוך העיר – מה שיוצר תחושת חיבור עם הסביבה הטבעית ומזמין להרפתקאות מהנות ובטוחות.

פארק המשפחה, מעלות תרשיחא

פארק המשפחה. הפארק מרכזי במעלות תרשיחא. עיצוב ותכנון הפארק בוצע בשיתוף פעולה עם הערייה עם מטרה אחת – להקים איזור חוויתי שמשפחות יוכלו להגיע ולהנות יחד לזמן ממושך. הקמת המתקן הראשי היתה מלאכת מחשבת ודרשה שיתוף פעולה של מהנדסים, מתקינים בשטח ומפקחי הערייה. הפארק הכולל מתקן חבלים מרשים ומקסים הנראה מרחוק, מתחם פעוטות ומתחם מתקני כושר.

גן רוגובין, יבנה

תכנון ייחודי לגן משחקים ביבנה, הכולל מתקני חבלים בהתאמה אישית.

גן התשעה, אור יהודה

גן התשעה באור יהודה הוקם בעיצוב ייחודי על פי תנאי המקום. גשרים של מתקני חבלים.

פארק רמת השרון – פארק הנצח

פארק רמת השרון, הכולל מתקן חבלים מרכזי מותאם אישית.

פארק הילדים באר שבע

פארק הילדים בבאר שבע הוא אחד מהפרויקטים במורכבים והמושקעים ביותר עם מתקני משחק לילדים. בשטח מתקני המשחק תוכלו למצוא שני איזורי משחקים. איזור המגדלור – מתקן אוניה ענקית מעץ עם מגוון אלמנטי משחק מגווונים. מגלשות וסולמות טיפוס איזור המשחקים המרכזי – שטח ענק מלא בכל סוגי המתקנים שאתם מכירים ועוד. כולל מתקן חבלים ענק ועמדת DJ להשמעת מוזיקה מהסלולרי ללא צורך בחשמל.

פארק האגדות, באר שבע

פלח 5 – פארק האגדות, באר שבע מיקום הפארק בלב העיר ושובר את הנוף העירוני לבניינים שמסביבו. הפארק מתאים למגוון סוי האוכלוסיה באיזור. בפארק מגוון אפשרויות משחק לקהלים שונים. מתקני כבלים אתגריים. מתקנים לקטנטנים. מתקני כושר. אפילו מתקנים מיוחדים לכלבים.

גן האילנות, כפר מעש

גן האילנות, כפר מעש מסוג הפרויקטים שאנחנו כל כל אוהבים לתכנן ולבצע – תהליך התכנון בוצע בשותפות מלאה עם תושבי המושב. אנו מצידנו תרמנו מניסיוננו העשיר, ניצלנו כל סנטימטר פנוי ואפשרנו לחלומות התושבים לקרום עור וגידים. התוצאה היא גן משחקים עשיר, איכותי ומהנה לשימוש כל ילדי המושב♥ הכולל מתקני משחק מגוונים, מתקני ספורט ומתחם מיני פיץ.

חריש

חריש – מתקנים מעץ רוביניה שצ"פ 307 (הגפן) ושצ"פ 323 (טופז): מתקני משחק יחודיים ומאתגרים מעץ רוביניה במראה פראי וטבעי.